Renungan

Thursday, July 9, 2009

JKSK UTM (pengambilan ahli baru)

Segala puji hanya bagi Allah s.w.t. , Tuhan empunya sekalian alam, tiada Ia berhajat kepada selain-Nya malah selain-NYa lah yang berhajat kepada-Nya. Selawat dan salam moga dicurahkan Allah s.w.t. ke atas junjungan besar kita Sayyidina Nabi Muhammad s.a.w. (Ya Allah Tempatkan baginda ke di tempat yang terpuji sepertimana yang Kau janjikan...Amin) beserta Ahlulbayt dan para sahabat baginda r.anhum yang memerah keringat menegakkan Islam ke serata alam. Seterusnya kepada mereka yang mengikut mereka itu dari semasa ke semasa hingga ke hari kiamat...Ya Allah Ampuni kami, Kasihani kami, Rahmatilah kami....Amin

Amma Ba'du,

Adapun kemudian daripada itu, faqir yang serba kekurangan ini ingin mengucapkan selamat menyambung semester baru di UTM bagi sahabat-sahabat tahun 2 dan 3 dan diharapkan mungkin tidak terlambat lagi untuk mengucapkan selamat datang dan tahniah di atas kejayaan saudara adik2 tahun 1 yang menjejakkan kaki ke menara gading (UTM). Faqir dikhabarkan bahawa kelab jawatankuasa saudara kita (JKSK UTM) sudah membuka booth di sekitar pusat UTM untuk memperkenalkan kelab ini kepada warga UTM khususnya adik-adik tahun baru disamping membuka keahlian baru bagi yang berminat untuk menyertai kelab yang terkenal dengan urusan saudara baru.

Tahniah faqir ucapkan kepada barisan jawatankuasa yang bertanggungjawab untuk mengadakan booth JKSK ini walaupun kebanyakan daripada ahli MT JKSK tidak dapat menghulur bantuan secara langsung kerana tanggungjawab yang tidak dapat dielakkan (LI dan LM). Semoga generasi adik2 ,JKSK akan lebih cemerlang dan terbilang....Amin.

Selawat dan salam semoga dilimpahkan Allah s.w.t. ke atas junjungan besar kita Sayyidina Nabi Muhammad s.a.w. (Ya ALlah Tempatkanlah junjungan baginda di tempat terpuji sepertimana yang Kau janjikan...Amin) beserta ahlubayt dan para sahabat baginda r.anhum yang mulia lagi suci.

Segala puji hanya bagi Allah s.w.t. , Tuhan sekalian alam, Dan Allah jua yang memberi petunjuk dan Allah Maha Mengetahui...

Jazakallah Khairan Kathira....(^_^)

Al-Faqir wal Haqir Ilallah,
Salim Azham (MSA)

No comments:

Post a Comment